Jak zadbać o brzuch

Sposobów na płaski brzuch są tysiące. Od morderczych ćwiczeń budujących mięśnie po zdrowe diety. Jednak psychologowie coraz częściej mówią o akceptacji brzucha takiego jakim jest bez względy na warstwę tłuszczyku, która go zdobi. Takie podejście ma pomóc w spaleniu tego właśnie tłuszczyku oraz poprawieniu samopoczucia kobiet.

Jak to działa? Przede wszystkim ważne jest nasze nastawienie. Jeśli maniakalnie myślimy o pozbyciu się tak zwanej oponki i nie darzymy naszego brzucha sympatii, jednocześnie kumulujemy w nim zła energię, która blokuje proces odchudzania w znacznym stopniu. Jeżeli natomiast włożymy w nasz brzuch odrobinę miłości. Poświecimy mu na przykład trochę czasu wieczorem i masując wsmarujemy aromatyczny balsam dojdzie do rozluźnienia. Warto też zmienić negatywne odczucia w stosunki do brzucha na pozytywne. Odblokowani możemy przystąpić do odchudzania tkanki tłuszczowej.

Warto przede wszystkim zastosować ćwiczenia typu cardio, gdyż spalą one tkankę tłuszczową. Jeśli natomiast chcemy zbudować trochę mięśni na brzuchu nie ma nic lepszego niż trening ABS lub po prostu regularne brzuszki. Inną kwestia jest dieta bogata w błonnik i wodę. Warto jeść jabłka, otręby, orzech i pełnoziarniste pieczywo, a także pić dużo soków owocowo – warzywnych.

Dodaj komentarz